
Sponsorointi ja Tapahtumamarkkinointi ry:n ensimmäinen Foorumi keräsi 240 alasta kiinnostunutta yhteen Musiikkitalon Paavo-saliin torstaina 28.11.2013. Tilaisuuden kiinnostavuutta kuvaa se, että Foorumi oli täynnä kahdessa päivässä ja osa halukkaista ei valitettavasti mahtunut mukaan. Voimme siis puhua varsin menestyksekkäästä aamupäivästä.
Viisituntisen ja kuusi mielenkiintoista puheenvuoroa käsittäneen tilaisuuden sisältö herätti runsaasti keskusteluja ja osa niistä jatkuu sosiaalisessa mediassa myös tapahtuman jälkeen. Esiintyjinä olivat niin brändien, oikeuksien omistajien kuin myös asiantuntijoiden kotimaiset ja kansainväliset edustajat.
Yhdistys haluaakin nyt kiittää kaikkia puhujavieraita ja osallistujia erinomaisesta aamupäivästä – te teitte tämän mahdolliseksi! Jatkoa seuraa – tiedotamme sivuillamme tarkemmin tulevista tapahtumista ja päivitämme jäsenyyteen liittyviä etuja.
Alla ensimmäisen FOORUMIN koko ohjelman sisältö erillisinä videotallenteina.
Miikka Vahtera, Sponsorointi & Tapahatumamarkkinointi ry:n puheenjohtaja; toimitusjohtaja, Malja BTL Oy
Sponsorings & Eventföreningen – An association supporting Swedish sponsoring and event marketing
Niklas Birgetz, puheenjohtaja, Sponsring & Eventföreningen, Ruotsi
Sponsorointi ja tapahtumamarkkinointi yritysnäkökulmasta – nykytilan kartoitus Suomessa
Klaus Virkkunen, tutkimusjohtaja, Sponsor Insight Finland
It takes two to tango – A close relationship between sponsor and sponsored
Anders Lindén, sisältövastaava, Tango Sponsoring, Ruotsi
How to assess sponsorship success?
Koos Onderwater & Erik Ruts, sponsoroinnin ja yritysviestinnön konsultit, KPN, Alankomaat
Marju Paju, markkinointijohtaja, Stadion-säätiö
Valio PLUS Akatemia® tukee suomalaista nuorisourheilua
Monica Jalonen, markkinointipäällikkö, Valio