Urheilumarkkinointi käy Suomessa läpi suurta murrosta. Yritykset vaativat investoinneilleen enemmän vastinetta ja tukirahat ovat jatkuvasti vähenemässä.
Miksi Suomi on selkeästi naapurimaitaan jäljessä urheilumarkkinoinnin budjeteissa? Mitä onnistunut yhteistyö vaatii? Mitä asioita pitää alkaa ajatella ja tehdä eri tavalla, jotta urheilumarkkinointi on entistä vakavammin otettava vaihtoehto isona osana yrityksien markkinointisuunnitelmaa?
Tervetuloa verkostoitumaan ja kuulemaan ravistelevia puheenvuoroja Suomen urheilumarkkinoinnin nykytilasta ja tulevaisuudesta.
19.9.2024 ko 15.00 The Tower Ravintola, Mall of Tripla (4.krs)
Agenda:
15.00 Tilaisuus alkaa. Tervetuloa, Laura Sandström, SPOT ry
15.15: ”Urheilumarkkinointi ennen, nyt ja huomenna” - Mika Lehtimäki ja Jere Virtanen, Passiofy Oy
16.15: Tauko
16:30: ”Kiekko-Espoo: urheilun tuotteistaminen 2.0" Aku Kallonen, Kiekko-Espoo
17.00: ”Urheilumarkkinointi urheilijan silmin” - Anu Helin, Likel Oy
17.30: Verkostoitumista
Koko tilaisuuden ajan ravintolassa on mahdollista ostaa syötävää ja juotavaa.
SPOT ry ja Passiofy Oy tarjoavat osallistujille pienen alkumaljan, joten saavuthan paikalle hyvissä ajoin.
Tilaisuuteen on vapaa pääsy, mutta paikkoja on rajoitetusti.
Median akkreditointi erikseen.