Urheilumarkkinoinnin uusi aika

Urheilumarkkinointi käy Suomessa läpi suurta murrosta. Yritykset vaativat investoinneilleen enemmän vastinetta ja tukirahat ovat jatkuvasti vähenemässä.  

Miksi Suomi on selkeästi naapurimaitaan jäljessä urheilumarkkinoinnin budjeteissa? Mitä onnistunut yhteistyö vaatii? Mitä asioita pitää alkaa ajatella ja tehdä eri tavalla, jotta urheilumarkkinointi on entistä vakavammin otettava vaihtoehto isona osana yrityksien markkinointisuunnitelmaa?

Tervetuloa verkostoitumaan ja kuulemaan ravistelevia puheenvuoroja Suomen urheilumarkkinoinnin nykytilasta ja tulevaisuudesta.

19.9.2024 ko 15.00 The Tower Ravintola, Mall of Tripla (4.krs)

Agenda:

15.00 Tilaisuus alkaa. Tervetuloa, Laura Sandström, SPOT ry

15.15: ”Urheilumarkkinointi ennen, nyt ja huomenna” - Mika Lehtimäki ja Jere Virtanen, Passiofy Oy

16.15: Tauko

16:30: ”Kiekko-Espoo: urheilun tuotteistaminen 2.0" Aku Kallonen, Kiekko-Espoo

17.00:  ”Urheilumarkkinointi urheilijan silmin” - Anu Helin, Likel Oy

17.30: Verkostoitumista

Koko tilaisuuden ajan ravintolassa on mahdollista ostaa syötävää ja juotavaa.

SPOT ry ja Passiofy Oy tarjoavat osallistujille pienen alkumaljan, joten saavuthan paikalle hyvissä ajoin.

Tilaisuuteen on vapaa pääsy, mutta paikkoja on rajoitetusti.
Median akkreditointi erikseen.

Tapahtuman tiedot
Aihe
Urheilumarkkinoinnin uusi aika
Ajankohta
19.9.2024
-
Paikka
The Tower, Tripla
Hinta
SPOT:n jäsenille maksuton
Ilmoittaudu

Liity jäseneksi

Kiitos! Olemme sinuun yhteydessä mahdollisimman pian.
Oops! Something went wrong while submitting the form.