Marketing Finland & SPOT ry:n järjestävät 18.11. Gaming & esport -mahdollisuutena seminaarin, joka tutustuttaa osallistujat pelimarkkinoinnin logiikkaan, malleihin sekä vastuullisuuskysymyksiin. Tässä interaktiivisessa seminaarissa tutustutaan myös metaversumin mahdollisuuksiin pelien kautta. Ryhmäkeskusteluissa ja uuden ideoinnissa mukana ovat KAMK:n Game and Culture -edustajat.
Seminaari on osa Elisa Masters tapahtumaa, joka on Suomen suurin CS -turnaus.
Ilmoittaudu nopeasti, sillä tilaisuuteen on rajoitetusti paikkoja!
Aika: perjantaina 18.11. klo 11.00 - 15.30
Paikka: Metro areenan Clubi Aula
Hinta: Marketing Finland & SPOT jäsenet 40 €, muut 80 €
Seminaarin ohjelma:
11.00 Pelimaailman mahdollisuudet & Gaming Demystifying tutkimus, Riikka-Maria Lemminki Marketing Finland
11.30 Pelimarkkinoinnin ekosysteemi Suomessa, case Elisa, Teemu Koski
12.00 Lounas
12.30 Kiinnostava kohderyhmä haltuun, Case Kotipizza, Rainer Lindqvist
13.30 Authentic, sustainable and prosperous international collaborations, Tim Buysse HEET Gaming x Gytautas Narkus Surfshark
14.30 Bränditunnettuuden kasvattaminen, case XZ, Laura Pyykönen, Berner
15.30 Tutustuminen pelimaailmaan, Elisa Masters tapahtuma alkaa (perjantain tapahtumalippu sisältyy seminaarin hintaan)