Vuoden ensimmäisessä Marketing Finlandin webinaarissa keskustelemme siitä, mitkä asiat muovaavat markkinointia tulevaisuudessa ja mitä tuoreen markkinointibarometrin tulokset kertovat. Opit ymmärtämään, miten strateginen luovuus on avainasemassa tekoälyvallankumouksen aikana ja miten voit hyödyntää tätä yhdistämällä luovuuden ja teknologian voiman. Tekoäly tarjoaa mahdollisuuksia nyt kaikenkokoisille yrityksille.
Lisäksi pureudumme ostokäyttäytymisen ja kuluttamisen ajankuvan muutoksiin vuonna 2024, jotta voit ennakoida ja sopeutua muuttuviin asiakastarpeisiin. Saat myös vinkkejä siitä, minne markkinointieurot kannattaa tänä vuonna investoida. Koulutus tarjoaa sinulle arvokasta tietoa ja taitoja, jotka auttavat menestymään markkinoinnissa alkaneena vuonna.
Puheenvuorot:
• Markkinoinnin investoinnit ja kiinnostuksen kohteet v. 2024: Markkinointibarometrin tulokset / Riikka-Maria Lemminki, Marketing Finland
• Strategisen luovuuden merkitys tekoälyvallankumouksen aikana / Elina Bono, Sherpa
• Miten ostokäyttäytyminen ja kuluttamisen ajankuva muuttuvat 2024 / Kari Tervonen, Omnicom Media Group
• Minne investoida markkinointieurot vuonna 2024? / Antti Kallio, Dagmar
Koulutus on kaikille maksuton.
Ajankohta 11.1 kello 10-11