Kulttuuriala, nyt toiveisiinne on vastattu! Monesti sponsorointi ja kumppanuuksien rakentaminen pyörii edelleen Suomessa urheilun ympärillä. Monestikaan nämä mekaniikat eivät toimi kulttuurin viitekehyksessä samalla tavalla. Siksi olemme rakentaneet kulttuurialan toimijoille oman kokonaisuuden, jonka myötä voidaan rakentaa merkittäviä yhteistyömalleja uhraamatta taiteellisen sisällön integriteettiä.
Valmennus on suunnattu kaikille kulttuurialan toimijoille, jotka ovat kiinnostuneita rakentamaan tuottavia ja merkittäviä yhteistyökumppanuuksia, jotka mahdollistavat elinvoiman toiminnan kehitykselle ja jatkuvuudelle.
Rakenne ja sisältö:
9:00-9:15 Intro ja esittelyt
9:15-9:30 Syventävä puheenvuoro ja orientaatio
9:30-10:00 Brändikolmio
10:00-10:10 TAUKO
10:10-10:40 Brändikolmiotyöpaja
10:40-10:50 Reflektiokeskustelu
10:50-11:00 TAUKO
11:00-11:20 Teemat ja vertikaalistrategia
11:20-11:40 Työpajapohjainen myyntimalli
11:40-11:50 Toimeenpanon resursointi
11:50-12:00 Reflektiokeskustelu
12:00-12:45 Lounas
Mitä osallistuja saa:
Testatut ja toimivat työkalut kumppanihankinnan pohjaksi, mikä auttaa kumppanuuksien konseptoinnissa, oman brändin kehittämisessä, kumppanuusmyynnin tehostamisessa sekä kaupallisuuden ja taiteellisten sisältöjen yhdistämisessä. Työpajassa tehdään valmentajien johdolla ja fasilitoimana työtä oman organisaation brändin kirkastamiseksi, jonka myötä avautuu uusia näkökulmia kumppanuuksien löytämiseen ja muotoiluun.
Miniminosallistujamäärä on 10.
Päivä: 24.4.
Paikka: Helsingin keskusta, TBA
Kesto: 3 tuntia (klo 9-12, lopuksi yhteinen reflektiolounas)
Formaatti: Fasilitoitu työpaja
Valmentajat: Pauliina Nikola ja Petri Matero, Revented!
Hinnoittelu: ei-jäsenet 390 euroa/organisaatio, jäsenille 270 e (hinta alv 0%)
Minimiosallistujamäärä 10 kpl
Organisaatiosta voi osallistua max. 3 henkilöä.
Jos minimiosallistujamäärä ei toteudu, olemme yhteydessä ilmoittautuneisiin.