Koulutus: Vaikuttajamarkkinoinnin Master Class

Tässä valmennuksessa sukelletaan vaikuttajamarkkinoinnin syvään päätyyn, pureudutaan strategisen vaikuttajayhteistyön onnistumisen elementteihin ja käydään läpi vaikuttajamarkkinoinnin nelikentän vuokratun, maksetun, oman ja ansaitun median ominaisuuksiin syventyen.

Koulutuksen teemoja:

  • Miten strateginen ja pitkäjänteinen vaikuttajayhteistyö onnistuu?
  •  Eri kanavien mahdollisuudet ja rajoitteet vaikuttajamarkkinoinnin näkökulmasta
  • Vaikuttajamarkkinoinnin/sponsorointiyhteistyön budjetointi, tavoitteidenasettaminen ja relevanttien mittarien valinta ja hyödyntäminen somess
  •  Miten vahvistaa yrityksen/organisaation ajatusjohtajuutta vaikuttajayhteistyönavulla?
  • Miten toteuttaa vastuullisuusviestintää yhdessävaikuttajien kanssa?

Koulutuksissa otetaan huomioon myös myös osallistujien toiveet, joita kysytään ilmoittautuneilta ennen koulutusta.

AIKA: 

8.11. kello 9 - 12

HINTA:

Jäsenille 99€ + alv.

Ei-jäsenet 149€ + alv.

Koulutuksen järjestää Ping Helsingin asiantuntijat:

Pinja Orre, Soul of Social Impact

Pinja Orre on PING Helsingin vaikuttavuusasiantuntija. Pinja toimii PING Helsingilläprojektipäällikkönä ja tutkimuskoordinaattorina, ja on erikoistunut vastuulliseen jayhteiskunnallisesti vaikuttavaan vaikuttajamarkkinointiin.

Hän vastaa PING Helsingin ns. social impact -kampanjoista ja -hankkeista,
ja on tehnyt töitä monien julkishallinnon asiakkaiden kanssa mm. Työterveyslaitos,OKM, Sisäministeriö, VNK sekä Huoltovarmuusorganisaatio.

Kouluttajana Pinja yhdistää luontevasti viimeisimmän tutkimustiedot,käytännön kokemukset ja konkreettiset esimerkit.

Tapahtuman tiedot
Aihe
Koulutus: Vaikuttajamarkkinoinnin Master Class
Ajankohta
8.11.2022
-
Paikka
Kulttuuritehdas Korjaamo
Hinta
Jäsenille 99€, muille 149€
Ilmoittaudu

Liity jäseneksi

Kiitos! Olemme sinuun yhteydessä mahdollisimman pian.
Oops! Something went wrong while submitting the form.