Tässä valmennuksessa sukelletaan vaikuttajamarkkinoinnin syvään päätyyn, pureudutaan strategisen vaikuttajayhteistyön onnistumisen elementteihin ja käydään läpi vaikuttajamarkkinoinnin nelikentän vuokratun, maksetun, oman ja ansaitun median ominaisuuksiin syventyen.
Koulutuksen teemoja:
Koulutuksissa otetaan huomioon myös myös osallistujien toiveet, joita kysytään ilmoittautuneilta ennen koulutusta.
AIKA:
8.11. kello 9 - 12
HINTA:
Jäsenille 99€ + alv.
Ei-jäsenet 149€ + alv.
Koulutuksen järjestää Ping Helsingin asiantuntijat:
Pinja Orre, Soul of Social Impact
Pinja Orre on PING Helsingin vaikuttavuusasiantuntija. Pinja toimii PING Helsingilläprojektipäällikkönä ja tutkimuskoordinaattorina, ja on erikoistunut vastuulliseen jayhteiskunnallisesti vaikuttavaan vaikuttajamarkkinointiin.
Hän vastaa PING Helsingin ns. social impact -kampanjoista ja -hankkeista,
ja on tehnyt töitä monien julkishallinnon asiakkaiden kanssa mm. Työterveyslaitos,OKM, Sisäministeriö, VNK sekä Huoltovarmuusorganisaatio.
Kouluttajana Pinja yhdistää luontevasti viimeisimmän tutkimustiedot,käytännön kokemukset ja konkreettiset esimerkit.