Sosiaalisen median avulla sponsorointinäkyvyys ja sen tuomat tulokset voidaan oikein tehtynä viedä aivan uudelle tasolle. Vaikuttajamarkkinointi on viime vuosien megatrendi, josta myös sponsoroinnin maailman kannattaa ottaa parhaat opit käyttöönsä.
Tässä koulutuksessa opitaan vaikuttajamarkkinoinnin perusteet: miten hyödyntää vaikuttajayhteistyön monet mahdollisuudet osana yrityksen markkinointiviestinnänsuunnitelmaa?
Koulutuksen teemoja:
Koulutuksissa otetaan huomioon myös myös osallistujien toiveet, joita kysytään ilmoittautuneilta ennen koulutusta.
AIKA:
1.11. kello 9-12
HINTA:
Jäsenille 99€ + alv.
Ei-jäsenet 149€ + alv.
Koulutuksen järjestää Ping Helsingin asiantuntijat:
Pinja Orre, Soul of Social Impact
Pinja Orre on PING Helsingin vaikuttavuusasiantuntija. Pinja toimii PING Helsingilläprojektipäällikkönä ja tutkimuskoordinaattorina, ja on erikoistunut vastuulliseen jayhteiskunnallisesti vaikuttavaan vaikuttajamarkkinointiin.
Hän vastaa PING Helsingin ns. social impact -kampanjoista ja -hankkeista,
ja on tehnyt töitä monien julkishallinnon asiakkaiden kanssa mm. Työterveyslaitos,OKM, Sisäministeriö, VNK sekä Huoltovarmuusorganisaatio.
Kouluttajana Pinja yhdistää luontevasti viimeisimmän tutkimustiedot,käytännön kokemukset ja konkreettiset esimerkit.