Koulutus esittelee sponsoroinnin roolin yrityksen markkinoinnin keinovalikoimassa. Käy läpi sponsoroinnin prosessia, mitä sponsorointi on, miten sitä hyödynnetään ja tutustutaan erilaisiin kohdeportfolio malleihin.
Antaa valmiudet sponsorointistrategian tekemiselle ja sponsoroinnin toimintamallin luomiseksi. Opetuksen aikana käydään läpi sponsoroinnin strategian ja toimintasuunnitelman rakenne ja osallistujat saavat käyttöönsä suunnitelmapohjan, mille voi luoda oman strategian ja toimintasuunnitelman.
Sopii erityisesti yrityksissä työskenteleville, joilla sponsorointi ja/tai vaikuttajamarkkinointi on aktiivisesti työkalupakissa tai tekemisestä halutaan systemaattisempaa ja tuloksellisempaa. Koulutusta voi hyvin hyödyntää osallistumalla esimerkiksi markkinointiosaston voimin. Koulutus auttaa sponsorointiin/vaikuttajamarkkinointiin liittyvien päätösten sisäisessä myynnissä, strukturoimaan tekemistä ja ymmärtämään miten valitaan optimaalisia yhteistyökumppuuksia. Koulutukseen voivat osallistua myös kohteiden tai toimistojen edustajat.
Koulutuksen sisältö
Koulutus kestää 7 tuntia ja sisältää lounaan.
Koulutuksen hinta jäsenille 199e + alv (sisältää lounaan)
Koulutuksen hinta ei-jäsenille 349e + alv (sisältää lounaan)
Koulutuksen voi peruuttaa maksutta 25.5.2022 mennessä.
Minimiosallistujamäärä on 5 henkilöä.
Kouluttaja Toni Nikunen omaa lähes 10-vuoden kokemuksen sponsoroinnista alan tutkimisesta käytännön palkittuihin yhteistyökumppanuuksiin. Nikunen on ehkä Suomen eniten sponsorointikoulutuksia käynyt alan ammattilainen ja SPOT:n hallituksen jäsen. Linkedin