Kuvaus

Kampanjatavoitteenamme oli luoda Valio Jäätelöfabriikista puheenaihe, jota ei voi mediarahallaostaa. Tämän lisäksi Valio halusi bränditeolla luoda pääkohderyhmälle ja vaikuttajakentälle jotainmerkityksellistä ja puhuttelevaa.Design-hotelli Klaus K:hon suunniteltiin ja remontoitiin lattiasta kattoon Sweet Suite, vain rajatunajan varattavissa olevan hotellihuone: suloinen minipako arjesta. Sweet Suite tarjosi ainutlaatuisetpuitteet kokea kokonaisvaltainen, kadehdittava jäätelönsyöntielämys.Sweet Suite oli kaikkien sosiaalisen medianvaikuttajien märkä uni, jossa oli paljon herkullisiayksityiskohtia ja kaunis design. Kunniapaikalla huoneessa oli pakastin, jossa oli loputtomasti ValioJäätelöfabriikki -jäätelöä. Lisäksi huoneessa oli mm. keinu, jäätelön syöntiin sovitettu soittolista,jäätelöelämykseen kuratoitu leffavalikoima sekä kylpyammeessa jäätelön syöntiin tehty tarjotin.Huoneen jokainen yksityiskohta mietittiin ja toteutettiin niin, että sen jokainen kohta oli täydelliseninstagrammattava, huoneen omaa visuaalista ilmettä unohtamatta.

Sponsoroinnin suunnittelu

Toteutus

Sponsoroinnin onnistumisen arviointi

Tutustu myös näihin

Ei liittyviä caseja