Kuvaus
SANNI on täydellinen kasvo Schwarzkopf LIVElle ja got2b:lle. Molemmat osapuolet kokevat yhteistyön erittäin positiiviseksi.Kampanjan idean taustalla on elokuva Jalin suklaatehdas, jossa suklaalevystä saattoi löytää kultaisen lipun, jolla pääsisi Jalin suklaatehtaalle. Elokuvan ideaa hyödynnettiin kampanjassa: LIVE-hiusvärin tai got2b -tuotteen ostamalla pääsisi SANNIn yksityiskeikalle.Kampanjan kulku: Kuluttaja ostaa kaupasta tuotteen ja lataa kuitin kampanjasaitille. Kuukausittain arvottiin 100 lippua keikalle (kampanja-aikana yhteensä 600 lippua). Lisäksi arvoimme VIP-lippuja, jolla pääsisi tapaamaan SANNIa ennen keikkaa.Ennen keikkaa LIVE & got2b -hiusmuotinäytös huippukampaaja Mikko Vainion toteuttamana: mallit haettu kampanjassa. SANNI palkitsee illan parhaan tyylin.
Kampanja-aikana SANNI on tuottanut erilaista sisältöä kampanjaan, esim. olimme mukana SANNIn musavideon behind the scene-videossa.