Kuvaus

Musti ja Mirri lanseerasi yhdessä WWF:n kanssa kestokassikampanjan, jonka tarkoituksena on vähentää kertakäyttöistenkassien käyttöä Mustin ja Mirrin myymälöissä ja samalla kerätä varoja WWF:n luonnonsuojelutyölle, jolloin hankkeella on isompi merkitys ympäristölle.Kampanja alkoi toukokuussa 2018 ja siitä kerrottiin sekä WWF:n että Mustin ja Mirrin somekanavissa. Yhteistyökampanja on tällä hetkellä voimassa vuoden 2018 loppuun saakka. Jatkoajasta on kuitenkin sovittu ennakoitua isomman kysynnän vuoksi. Kassit suunniteltiin yhdessä WWF:n kanssa ja niitä myydään 120 Musti ja Mirri -myymälässä. Normaalikokoinen kassi maksaa 3,90 € ja iso 5,90 €.Tukea WWF:n työlle kerätään kahdella tavalla. Jokaisen myydyn kassin myyntituotto lahjoitetaan WWF:lle. Lisäksi aina, kun Mustin ja Mirrin asiakas käyttää kassia asioidessaan Musti ja Mirri myymälässä, kertyy lahjoitusta 1 % asiakkaan ostosten loppusummasta.

Sponsoroinnin suunnittelu

Toteutus

Sponsoroinnin onnistumisen arviointi

Tutustu myös näihin

Ei liittyviä caseja