Kuvaus
Yritysyhteistyön kulmakivenä on ollut aidosti museokävijän kannalta merkityksellisten sisältöjen ja yhteistyöyritysten liiketoiminnallisten tavoitteiden ja brändien yhdistäminen.Yhteistyöyrityksen kanssa on kehitetty tätä ilmentäviä ratkaisuja, konkretisoituen jo avajaisnäyttelyssä. Näyttelyä ei olisi ollut mahdollista toteuttaa laajuudessaan ilman yhteistyötä Epsonin ja Genelecin kanssa. Keskeisenä hyötynä toteutuksesta yritykset saivat ennennäkemättömän näkyvyyden ja kansainvälisen referenssin muiden vastineiden ohella.Yritysyhteistyökumppanit jakavat aidosti samoja tavoitteita. Lapset ja nuoret ovat Amos Rexin toiminnan keskiössä, mitä ilmentää esimerkiksi aina ilmainen sisäänpääsy lapsille. LähiTapiolan sama intressi onkin konkretisoitunut lasten ja nuorten avajaisten järjestämiseen yhdessä. Museolle sekä monelle yritysyhteistyökumppanille keskeistä on digitaalisuus osana sisältöjä; Danske Bank tulee toteuttamaan yhteistyössä näyttelykokemusta vahvistavia AR-sisältöjä.