Kuvaus

Helsinki tarvitsi kaupunkipyörät ja Alepa pitkäkestoisen tavan näkyä relevantisti kaupunkikuvassa, syntyi suur-helsinkiläisten arkea helpottavat Alepa-fillarit.

Sponsorointi ei jäänyt huomaamatta: Sponsor Insights -tutkimuslaitoksen mukaan 68 % pääkaupunkiseudun asiakkaista muisti Alepan sponsoroivan fillareita. Tämä on korkein koskaan mitattu huomioarvo: sponsoroinnin huomaaminen oli yli kaksi kertaa parempaa kuin tutkituissa TOP5- kategorian kampanjoissa.

Alepa-fillarit helpottivat ihmisten liikkumista ja paransivat kuluttajien mielikuvaa Alepasta: Kolmannes pääkaupunkiseudun asukkaista kertoi suosivansa Alepaa fillareiden mahdollistamisen vuoksi ja lähes puolet kertoi mielikuvansa Alepasta parantuneen sponsoroinnin myötä.

Fillareiden käyttäjien keskuudessa asiointi Alepassa ja kaupan suosittelu olivat korkammalla tasolla kuin muilla Suur-Helsingin asukkailla. Lisäksi Alepa pääsi kasvutavoitteeseensa kokonaismyynnin noustessa reippaasti.

Sponsoroinnin suunnittelu

Toteutus

Sponsoroinnin onnistumisen arviointi

Tutustu myös näihin

Ei liittyviä caseja