SPOT on nostanut Syyskuun Sponsorointinostoksi Suomen Olympiakomitean ja Storytelin yhteiskampanjan. Olympiakomitea ja Storytel ovat aloittaneet yhteistyön, jonka tavoitteena on kannustaa ihmisiä liikkumaan Storytelin tarinoiden tahtiin. Kaksivuotisen yhteistyön tarkoitus on myös kehittää uudenlaisia sisältöjä urheilun ystäville.– Keväästä asti jatkuneet poikkeusolot ja pian lähestyvät syksyn pimeät luovat tarpeen mielekkäälle tekemiselle ja hyvinvoinnista huolehtimiselle. Liikunta tekee meille kaikille hyvää ja saa meidät jaksamaan paremmin. Yhteistyö Storytelin kanssa antaa Olympiakomitealle uusia välineitä kannustaessamme kaikkia suomalaisia aktiivisten liikuntaharrastusten pariin, kertoo Olympiakomitean asiakkuus- ja markkinointipäällikkö Ville Köngäs kertoo Olympiakomitean tiedotteessa.Liikunnan ja äänikirjojen yhdistäminen tukee paitsi liikkumisen lisääntymistä, myös sen mielekkyyttä. Kiitosta yhteistyö ansaitseekin sen tavoitteesta, jonka mukaan meillä kaikilla olisi mahdollisuus viihdyttävämpään liikuntahetkeen.– Yhteistyö Suomen Olympiakomitean kanssa tuntui luonnolliselta, sillä hyvinvoinnin edistäminen on selkeä yhteinen tavoitteemme. Äänikirjat liikuttavat jo nyt suomalaisia. Keväällä 2020 toteuttamaamme asiakastutkimukseen vastanneista käyttäjistämme lähes 60 % kertoo kuuntelevansa äänikirjoja lenkillä, kävelyllä tai ulkoillessa, Storytelin markkinointipäällikkö Pekka Paasikangas kertoo.Tiedätkö sinä projektin, yrityksen tai kampanjan, joka ansaitsisi tulla nostetuksi Kuukauden Sponsorointinostoksi? Laita meille viestiä: heli.thoren@spot.fi