Awardseissa nostettiin esiinalan onnistumisia, mieleenpainuneita kampanjoita, inspiroivia yhteistöitä sekä tapahtumia.
Vuoden sponsorointi 2024 palkinnon voitti Flow Festival fine-dine by Oatly +Kozeen, ja voiton myötä asettuu ehdolle Suomen edustajana myös European Sponsorships Awardseihin vuoden kuluttua.
Muissa kategorioissa voittajatovat:
Vuoden urheilusponsorointi: Pohjola Vakuutus: Kun Suomi pysyyliikkeessä, kaikki kyllä järjestyy - Sponsorointia 20 lajin parissa
Vuoden kulttuurisponsorointi: Flow Festival fine-dine by Oatly + Kozeen
Vuoden yhteiskunnallinen sponsorointi: Runomaajoukkue
Vuoden paikallinen sponsorointi: ÅIF x Hope // Apu tehdään yhdessä –Hjälp görs tillsammans
Vuoden henkilösponsorointi: Vuorikiipeilijä Anni Penttilä ja Thermos -Näkyvyyttä maailman korkeimmilta vuorilta
Vuoden yritystapahtuma:Vuokatin Huippu-urheiluviikko
Vuoden yleisötapahtuma: Kuninkuusravit sata vuotta –Yhteistyön ja uusien yleisöjen juhlaa
Vuoden tapahtuma 20024: Coldplay konsertit – Live Nation
Yleisön suosikki,vuoden sponsorointinosto: Pihapelit-hanke
Yleisön suosikki,vuoden tapahtuma: Coldplay konsertit – Live Nation
Myös SPOT:n hallitusalumnit valitsevat joka vuosi palkinnonsaajat kategorioissa Sponsoroinnin vaikuttaja sekä ikimuistoinensponsorointi. Tänä vuonna palkinnot meni seuraavasti:
Sponsoroinnin vaikuttaja: Raoul Grunstein
Ikimuistoinen sponsorointi: Lasse Viren & Tiger (Asics)
Hurjasti onnea kaikille voittajille!
Tutustu kaikkiin finaaliin päässeihin töihin täältä