Awardseissa nostettiin esiinalan onnistumisia, mieleenpainuneita kampanjoita, inspiroivia yhteistöitä sekä tapahtumia.

Vuoden sponsorointi 2024 palkinnon voitti Flow Festival fine-dine by Oatly +Kozeen, ja voiton myötä asettuu ehdolle Suomen edustajana myös European Sponsorships Awardseihin vuoden kuluttua.

 

Muissa kategorioissa voittajatovat:

 

Vuoden urheilusponsorointi: Pohjola Vakuutus: Kun Suomi pysyyliikkeessä, kaikki kyllä järjestyy - Sponsorointia 20 lajin parissa

Vuoden kulttuurisponsorointi: Flow Festival fine-dine by Oatly + Kozeen

Vuoden yhteiskunnallinen sponsorointi: Runomaajoukkue

 

Vuoden paikallinen sponsorointi: ÅIF x Hope // Apu tehdään yhdessä –Hjälp görs tillsammans

Vuoden henkilösponsorointi: Vuorikiipeilijä Anni Penttilä ja Thermos -Näkyvyyttä maailman korkeimmilta vuorilta

 

 

Vuoden yritystapahtuma:Vuokatin Huippu-urheiluviikko

Vuoden yleisötapahtuma: Kuninkuusravit sata vuotta –Yhteistyön ja uusien yleisöjen juhlaa

Vuoden tapahtuma 20024: Coldplay konsertit – Live Nation

 

Yleisön suosikki,vuoden sponsorointinosto: Pihapelit-hanke

Yleisön suosikki,vuoden tapahtuma: Coldplay konsertit – Live Nation

 

Myös SPOT:n hallitusalumnit valitsevat joka vuosi palkinnonsaajat kategorioissa Sponsoroinnin vaikuttaja sekä ikimuistoinensponsorointi. Tänä vuonna palkinnot meni seuraavasti:

 

Sponsoroinnin vaikuttaja:  Raoul Grunstein

 

Ikimuistoinen sponsorointi: Lasse Viren & Tiger (Asics)

 

Hurjasti onnea kaikille voittajille!

 

Tutustu kaikkiin finaaliin päässeihin töihin täältä