[vc_row type="in_container" full_screen_row_position="middle" scene_position="center" text_color="dark" text_align="left" overlay_strength="0.3" shape_divider_position="bottom"][vc_column column_padding="no-extra-padding" column_padding_position="all" background_color_opacity="1" background_hover_color_opacity="1" column_shadow="none" column_border_radius="none" width="1/1" tablet_text_alignment="default" phone_text_alignment="default" column_border_width="none" column_border_style="solid"][vc_column_text]Sponsorointi ja sen avulla markkinoiminen kehittyvät koko ajan - yhä useampi brändi luottaa sen voimaan. Me Sponsorointi & Tapahtumamarkkinointi Ry:ssä haluamme pysyä mukana kehityksessä, ja osaltamme olla mukana rakentamassa alasta yhä parempaa. Tämä missiona teetimme jälleen vuotuisen sponsorointi- ja tapahtumabarometri-tutkimukset. Tulosten avulla voimme ymmärtää syvemmin ja enemmän, ja auttaa myös jäseniämme ymmärtämään sekä kohottamaan yhä korkeammalle onnistuneiden kampanjoiden avulla. Teettämämme tutkimuksen tulokset ovat vähintäänkin lupaavat. Sponsorointiala on Suomessakin kasvussa - vaikka olemmekin vielä esimerkiksi Ruotsin jäljessä. Tulokset lupaavat kuitenkin meille hyvää tulevaisuutta.

Yrityksistä 71 % aikoo kasvattaa tai pitää ennallaan sponsorointi-investointiensa tason.

Katso barometriraportit sponsoroinnin ja tapahtumien osalta:

Tapahtumabarometri 2019

Sponsorointibarometri 2019

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]