Sponsoroinnin hyödyntämisessä on todella mahdollisuus olla luova, hyödyntää mielikuvitusta ja uusia innovaatioita, sillä sponsorointi taipuu todella moneksi. Tähän kuvaan on koostettu useita eri tapoja hyödyntää sponsorointia, mutta tapoja on varmasti vielä lisää ja uusia syntyy kaiken aikaa.

”Nyt kun tapahtumiin ei pääse paikan päälle, sosiaalisen median merkitys sponsoroinnin hyödyntämisessä korostuu, ja somen kautta fanit kuitenkin tavoittaa hyvin” Sponsor Insightin Kristoffer Olson kertoo. ”Urheilu kiinnostaa, joten katsojaluvut ovat olleet isoja koronan aikanakin, ja silloin taas on tärkeää että logonäkyvyys on kunnossa.”

Hyödyntäminen on sponsoroinnin tärkeä osa, ja siitä kannattaa ottaa hyöty irti parhaalla mahdollisella tavalla.Puuttuuko kuvasta mielestäsi jotain oleellista? Ota kantaa SPOT:n somekanavissa tai kirjoita aiheesta vaikka oma vierasblogi!LinkedInInstagramVierasblogin osalta laita viestiä: laura.sandstrom@spot.fi