Mestis oli yksi taannoisten Sponsorointi & Tapahtumat Awardsien voittajista. Mestis kävi tiiminsä kera pokkaamassa Vuoden vastuullisuuskampanja- ja Vuoden kohde / oikeuksien omistaja -palkinnot. Hyvä tekemisen meininki on jatkunut organisaatiossa edelleen - ja uusi kausi on viimein huomenna (24.9.) päästy aloittamaan poikkeusoloissa.
Koronatilanne on rokottanut myös Mestistä ja organisaatiossa onkin keskitytty nyt terästämään hyvää viestintää markkinointisuunnitelmien ja yhteistyökuvioiden ohella. Mestiksen hyvien arvojen julkituominen on katsojien turvallisuuteen keskittyvän viestinnän ohella juuri nyt tekemisen keskiössä.
"Me emme Mestiksessä omaa jääkiekkoon perinteisesti liitettyjä arvoja ja pyrimme myös rakentamaan aivan omia mielikuvia kiekosta omalla markkinoinnillamme ja viestinnällämme. Meille vastuullisuus, yhteisöllisyys, aitous ja avoimuus ovat tärkeitä arvoja, ja ne näkyvät kaikessa tekemisessä. Tällä hetkellä, poikkeustilanteessa, pyrimme myös selkeästi viestimään niistä toimenpiteistä, joita olemme tehneet ja teemme koko ajan, jotta matseja voisi tulla katsomaan turvallisella mielellä", Mestiksen operatiivinen johtaja Olli Aro kiteyttää.
Menestyksekäs yhteistyö Veripalvelun kanssa saa myös jatkoa, tulemme näkemään syksyn aikana Hengenpelastajaliigan seuraavan vaiheen, joka vie yhteistyön seuraavalle tasolle. Vaikka prosessit ovat tällä hetkellä hitaampia, myös uutta kehitellään koko ajan. Yhteistöitä Mestiksessä solmitaan ja niihin pyritään, muttei hinnalla millä hyvänsä.
"Vastuullisuus on meillä iso teema ja sen jalkauttaminen toimintaan vaatii pitkäjänteisyyttä. Kumppanuuksia solmiessa molempien osapuolien arvomaailman pitää osua yhteen. Siihen lisätään sitten sekä paikallinen että taktinen tekeminen. Veripalvelun kanssa toteutettu yhteistyö on ollut menestyksekäs juuri edellä mainittujen kriteerien täytyttyä."www.mestis.fi