Huhtikuun Sponsorointinostoksi olemme valinneet uudenlaisen ja hauskan tavan hyödyntää sponsorointiyhteistyötä ilmanvaihtoon erikoistuneen Valloxin ja I divisioona A:ssa pelaavan koripallojoukkue Bisonsin kanssa.Usein sponsorointiyhteistyön vastikkeena on esimerkiksi logonäkyvyys peliasuissa ja ottelutapahtumissa, mutta tällä kertaa Valloxin markkinointi halusi kehittää uudenlaisia yhteistyömuotoja. Valloxilla moni toimihenkilö on toivonut voivansa kehittää omaa kielitaitoaan ja lisätä rohkeuttaan puhua englantia, koska omassa työssä taitoa tarvitaan enenevissä määrin. Markkinointipäällikkö Elina Paavilainen kertoo, että tähän tarpeeseen löydettiin ratkaisu Bisonsien sponsorointiyhteistyöstä.
Vastineeksi sponsorointituesta Bisonsien Yhdysvalloista kotoisin olevat pelaajat De’Sean Parsons, Josh Wilchcombe ja Matt Gibson ovat käyneet keskustelemassa valloxlaisten kanssa arkipäiväisistä aiheista rennosti iltapäiväkahvin parissa. Valloxlaisille keskusteluhetket ovat olleet luonteva tilaisuus keskustella äidinkielenään englantia puhuvien kanssa, ja petrata näin kielitaitoaan. Myös koripalloilijat ovat kertoneet saaneensa keskusteluryhmistä paljon.
- On todella hienoa, että sponsorointiyhteistyökuvioita voidaan hyödyntää myös henkilöstön osaamisen kehittämisessä!, Valloxin henkilöstön kehittäjä Tanja Altti iloitsee.