elisa_lomaselfie_facebook3_1200x628.jpg

Elisa on tehnyt sponsorointiyhteistyötä Enni Rukajärven kanssa vuodesta 2011 lähtien. Pitkäaikaisen kumppanuuden aikana yhteistyötä on hyödynnetty monilla tavoilla. Koko yhtiössä Saarnaajat-konsepti on kirkas, joten sitä on voitu integroida kaikkeen markkinointiviestintään, myös sponsorointiin.Viime talvena Rukajärven kanssa tehtiin video, jossa Saarnaajat eksyivät samaan hiihtohissiin lumilautailijan kanssa. Video otettiin erittäin hyvin vastaan. Tälle vuodelle tuotiin jotain uutta. Hiihtolomaviikoilla lomalaisilla on ollut mahdollisuus päästä yhteiskuvaan Enni Rukajärven ja Elisan Saarnaajien kanssa.- Haluamme tarjota ihmisille markkinointiviihdettä ja osallistaa ihmiset osaksi sitä. Selfiet on edelleen kova juttu, joten halusimme hyödyntää tätä, kertoo Elisan kuluttajaliiketoiminnan markkinointijohtaja Tomi Wirtanen.Elisa pystytti Mediateon kanssa kuuteen Suomen suurimpaan hiihtokeskukseen, Tahkolle, Himokselle, Leville, Rukalle, Ylläkselle ja Vuokattiin sekä Elisa Kulmaan kuvauspisteen, jossa voi ottaa hiihtolomaselfien Ennin ja Saarnaajien kanssa. Suomalaisen start up -teknologiayrityksen Tailorframen kuvausapplikaatio yhdistää kuvattavan, Ennin ja Saarnaajan. Ladattavan appin avulla kuvan ottaminen onnistuu hetkessä ja sen voi jakaa suoraan some-kanaviin.Yhteistyön tavoitteena oli saada ihmiset ottamaan mahdollisimman paljon kuvia Ennin ja Saarnaajien kanssa, saada niitä leviämään somessa, muistuttaa Elisan ja Ennin yhteistyökumppanuudesta sekä toivottaa ihmisille hyvää hiihtolomaa.- Ihmiset ovat huomanneet kuvauspisteet, joten huomioarvot ovat olleet kovat. Ongelmana on ollut, että ihmisten pitää ladata applikaatio, jotta saavat otettua selfien, sanoo Wirtanen.Kampanja on vielä viikon verran käynnissä, jonka jälkeen saadaan tarkemmat tulokset.Yhteistyötä myös Mikael Gabrielin kanssaElisa tekee muutakin näkyvää ja innovatiivista sponsorointiyhteistyötä. Elisa on aloittanut Mikael Gabrielin kanssa nuorten miesten syrjäytymistä ehkäisevän kampanjan. Lähes joka viidennelle 15-vuotiaalle pojalle tuottaa vaikeuksia kirjoittaa kunnollista työhakemusta. WORD-kampanjassa Mikael Gabrielin esimerkin kautta etsitään uusia tapoja saada pojat sanojen pariin, uusia tapoja lukea ja ennen kaikkea kirjoittaa oma tarina.Katso video Word-kampanjasta