Hyvinkäällä järjestettävät Red Carpet -festarit pidettiin onnistuneesti elokuun lopulla koronarajoitukset huomioiden. Suomalaisen elokuva-alan helmiin keskittyvä tapahtuma oli voitokas myös alkuvuodesta pidetyissä Sponsorointi & Tapahtumat Awardseissa, ja se palkittiin siellä Vuoden tapahtumana.Päivitimme kuulumisia tapahtuman nokkana toimivan Antti Luusuaniemen kanssa, joka kertoo Red Carpet -festareilla olevan kunnianhimoiset tavoitteet myös tulevan osalta.”Ideoimme innokkaasti uutta koko ajan. Teimme nyt vaikkapa neljättä kertaa järjestetyiltä festareilta Tokka Live -lähetyksiä. Pyrimme vuosi vuodelta parempaan, ja voisikin ajatella, että kun tänä vuonna tähdet saapuivat Mercedez Benz -merkkisillä hybridiautoilla paikalle, ehkä ensi vuonna livelähetykset ulottuvat myös sisälle autoihin, ja katsojat pääsevät niin näkemään myös kulissien taakse”, Antti Luusuaniemi suunnittelee.
Suunnitteleminen ja rohkea ideoiminen onkin tärkeä osa tapahtumaa järjestettäessä - ja myös markkinointi- ja sponsorointiyhteistyöt ovat syntyneet usein antaessa ajatusten lentää vapaasti.
”Itse näen sponsoroinnin monet mahdollisuudet ja oikeastaan melkein mihin tahansa yhteistyöhön syntyy hyvä näkökulma festareiden osalta. Meillä on esimerkiksi parhaillaan kolmen vuoden pääyhteistyökumppanuus festareiden kotikaupungin Hyvinkään uusien Onni-kortteleiden kanssa. Noista kortteleista löytyy punaisen maton koteja. Meitä yhdistää yhteistyökumppanin kanssa tavoite tehdä Hyvinkäästä mahdollisimman viriili kaupunki, jonne ihmiset haluavat tulla kuluttamaan ja asumaan.”, Luusuaniemi kertoo
Korona on heittänyt varjon tapahtuma-alan ylle, ja se näkyy myös Red Carpet -festarin kuluneessa vuodessa. Tulevaisuus näyttää silti toiveikkaalta ja hyvältä.
”Vaikka kulunut vuotemme on tappiollinen, on ensi vuoden tapahtuman yhteistyökuvioiden suunnittelu vahvalla ja hyvällä mallilla. Uskon, että ensi vuodesta tulee upein kaikista”, Luusuaniemi päättää.
Lue lisää festareista: www.redcarpetfestari.fi