Sponsorointi & Tapahtumamarkkinointi ry on valinnut toukokuun kuukauden sponsorointinostoksi Atoy Autohuollon ja Linnanmäen välisen yhteistyön. Yhteistyö lähti liikkeelle verkostoitumistapahtumasta, jossa yritysten edustajat tapasivat vuonna 2018.– Yhteistyö Linnanmäen kanssa näyttäytyi nopeasti hienona mahdollisuutena tavoittaa juuri oikeaa kohderyhmää. Linnanmäellä vierailee vuosittain yli miljoona kävijää. Autoilevia ihmisiä, kaveriporukoita, perheitä ja myös tulevaisuuden autoilijoita, kertoo Atoy Autohuollon toimitusjohtaja Janne Mäki.Atoy Autohuollon ja Linnamäen vuosisopimuksen arvosta puolet ohjataan Lasten Päivän Säätiön tekemään lastensuojelutyöhön.– Menestyvän yrityksen tehtävä on luoda tuloksen lisäksi hyvinvointia ympärilleen, näkee Mäki.Atoy Autohuolto näkyy Linnanmäen Autoradalla, jonka julkisivu ja autot ovat saaneet Atoyn brändin mukaisen ulkoasun. Törmäilyautoina muistettu Autorata on palvellut kaikenikäisiä huvittelijoita jo vuodesta 1964, ja se on yksi Linnanmäen vanhimpia laitteita. Markkinoinnin näkökulmasta Autoradan linkittäminen Atoy Autohuollon brändiin sopii hyvin.– Autorata on eri ikäisille huvittelijoille soveltuva laite, jossa kaikki yli metrin mittaiset tulevaisuuden autoilijat pääsevät harjoittelemaan ajamista huoltajan kanssa. Osa Autoradan autoista on teipattu samaan henkeen kuin yli kolmesataa jatkuvasti tien päällä liikkuvaa sijaisautoamme. Atoyn pimeässä hohtaville rata-autoille on ollut kilpajuoksua portin auetessa. Samanlaista kysyntää on Linnanmäen henkilökunnan mukaan vain poliisiautolla, joka tosin kulkee aavistuksen hitaammin kuin Atoyn autot, kertoo Atoy Autohuollon markkinoinnista vastaava Jami Teirikari.– Kentältä on tullut mukavaa palautetta näkyvyydestä. Tarkoitus on tehdä Atoy Autohuollon brändiä tunnetuksi iloisissa merkeissä, ja iloa huvipuistossa riittää. Yhteistyöllä rakennetaan mielikuvaa Atoyn helposta ja pidetystä palvelukonseptista. Siksipä Autoradan julkisivuunkin on nostettu iloinen mekaanikko toivottamaan huvittelijat tervetulleiksi, summaa Teirikari.Autoradan teemoitus lisää hupitwistiä huvipuistossa kävijöille.– Ryhdyimme innoissamme kumppanuuteen Atoy Autohuollon kanssa. Linnanmäen missio on kerätä varoja lastensuojelutyölle ja myös yhteistyökumppanimme ovat tärkeässä roolissa tämän tavoitteen saavuttamisessa. Tänä vuonna tavoitteemme on tehdä 4,5 miljoonan euron lahjoitus lastensuojelutyölle. Yhteistyökumppaninamme Atoy Autohuolto näkyy tänä vuonna kaikille Autoradalla huvitteleville kuljettajille, kertoo Linnanmäen toimitusjohtaja Pia Adlivankin.Molemmilla yrityksillä on pitkät ja vaiherikkaat historiat kansakunnan historiassa. Atoy Autohuollon juuret juontavat emoyhtiö Atoy Groupin perustamisvuoteen 1930. Yhtiö on ollut autoistamassa Suomea ja vastannut osaltaan huoltovarmuuden turvaamisesta vaikeina aikoina. Linnanmäki puolestaan on tuonut iloa ihmisten elämään jo 50-luvulta lähtien.