Otsikko tähän

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Sponsorointi & Tapahtumamarkkinointi ry on valinnut toukokuun kuukauden sponsorointinostoksi Škoda ja jääkiekon MM-kisojen yhteistyön. Škoda on ollut jääkiekon MM-kisojen virallinen pääsponsori jo vuodesta 1993. Tällä pitkällä yhteistyöllä Škoda on kirjoittanut urheilun historiaa Guinnessin ennätysten kirjaan: pisin maailmanmestaruuskisatason pääsponsorointi.

Toukokuussa Tanskassa pelatuissa MM-kisoissa Škoda oli pääsponsori jo 26. kerran. Yhteistyö jatkuu edelleen, sillä viime vuonna Škoda ja IIHF solmivat sponsorointiyhteistyön jatkumisesta vuoteen 2021 saakka.

Jääkiekon MM-kisojen ja Škodan yhteistyö on näkynyt vahvasti Suomessa kotikatsomoissa vaikka kisoja ei ole pelattu Suomessa. Tanskassa pelatuissa MM-kisoissa Škoda-logot näkyvät kaukaloiden laidoissa ja aloitusympyröissä, Škodan autoista OCTAVIA COMBI RS, SUPERB COMBI ja KAROQ olivat esillä kisojen jäähalleissa. Virallisena pääsponsorina ja autoyhteistyökumppanina Škoda toimitti Tanskaan kisaorganisaation käyttöön 50 autoa. Vuodesta 1992 alkaen Škoda-automalleilla on ajettu jääkiekon MM-kisojen yhteydessä yli kuusi miljoonaa kilometriä.

Virallinen kisasovellus IIHF App ”Powered by ŠKODA” sisälsi ottelujen liveseurannan, kiinnostavia tilastoja ja mielenkiintoisia taustatietoja. Škoda Design suunnitteli ensimmäistä kertaa kisojen arvokkaimman pelaajan palkinnon, mikä ojennettiin Yhdysvaltojen hyökkääjälle Patrick Kanelle. Lasiveistokseen oli saatu inspiraatiota samoista kristalliviiste-elementeistä, jotka löytyvät myös Škoda-automalleista.

Lisäksi Škoda tarjosi Tanskassa kisavieraille erilaisia kiinnostavia oheistapahtumatilaisuuksia. Suomalaiset löysivät mielenkiintoisia taustajuttuja, kuvia sekä videota kisoista ja järjestäjäkaupungeista skodamagazine.fi -sivustolta.