Super Bowl LVIII Markkinointiseminaari

Liity mukaan perinteiseen markkinointiseminaariin, jossa ruodimme edellisen illan Super Bowl pelin sekä tämän vuoden Super Bowl mainoskattauksen. Super Bowl LVIII -otteluanalyysi tarjoaa kattavan näkymän tapahtuman strategisiin ja luoviin aspekteihin.
Tämän vuoden teemana on luovuus ja se, miten maailman kalleimmat mainossekunnit hyödynnettiin lineaarisessa televisiossa. Tapahtuman kohokohtana on urheilumarkkinoinnin huippuammattilaisten paneelikeskustelu. Osallistumalla saat arvokkaita oivalluksia ja inspiraatiota alan johtavilta mielipidevaikuttajilta.

Tapahtuman tiedot
Aihe
Super Bowl LVIII Markkinointiseminaari
Ajankohta
13.2.2024
-
Paikka
Miltton House
Hinta
50 euroa (sisältää alv:n)
Ilmoittaudu

Liity jäseneksi

Kiitos! Olemme sinuun yhteydessä mahdollisimman pian.
Oops! Something went wrong while submitting the form.